Kramfors

Kramfors

fredag 29 november 2013

Blondin Jeka

Blondin Bella har man ju hört talas om. Jag tror hon är Sveriges mest kända bloggare. Men Blondin Jeka? Jag kanske ska börja kalla mig för det här på bloggen. Jag kallades för "Jeka" av vissa i tonåren. Nä, jag skojar bara! Angelicas Hörna är bra som det är. Jag gillar min lilla "hörna". 

Du kanske undrar hur det gick med mitt hår, du som har läst gårdagens blogginlägg. Det gick bra!! Jag ringde flera gånger på morgonen till den salong jag brukar gå till, den tiden det stod att de hade öppet, men ingen svarade. Jag antog att hon hade mycket att göra eftersom hon inte svarade. Jag drog slutsatsen av det att det blir nog svårt att få en tid där samma dag, så jag ringde till en annan frisör salong och fick tid på eftermiddagen. Jag blev så glad!

Jag tyckte ganska fort om Emma, som hon heter, hon som räddade mitt hår. Hon var inte så där frågvis som många frisörer är. Jag behövde inte berätta hela mitt liv om barn, släkt och alla ställen som jag bott på. Hon var så där lagom pratsam...det gillar jag! 


Jag fick choklad och pepparkakor medan jag väntade på att färgen som Emma hade satt i mitt hår skulle verka. 


Fantastiskt vad de kan göra! Jag blev supernöjd och glad och tacksam över att det gick att rädda. Nu är jag champagneblond, sa de på salongen. 


Fast i ett visst ljus får håret lite koppar skimmer. Men det får jag leva med. Jag är supernöjd! Tack Emma på Hårkompaniet! 

Jag kan varmt rekommendera hårkompaniet i Kramfors. Duktig och trevlig personal! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar