Kramfors

Kramfors

onsdag 21 mars 2012

En underbar dag

Idag mår jag betydligt bättre än vad jag gjorde igår. Igår strejkade ju min hjärna, som den gör ibland pga en stroke som jag har haft. Men som sagt, idag mår jag bra och då har jag passat på att göra sånt jag inte kan göra då jag är sjuk. Jag har städat, bokat tid i tvättstugan och gått en långpromenad med Elvis. Det är kanon fint väder ute idag så allt är verkligen på topp. Skönt med såna dagar, så det inte bara är dåliga dagar.

Jag och Elvis gick bort till skepps sättningarna som finns i Klintehamn. Elvis älskar att vara där för det är mycket att springa på, mitt ute i skogen och många pinnar finns det. Jag fotade lite som jag vill visa.


Skeppsättningarna i Klintehamn


En mycket glad Elvis


Titta Matte vad jag har hittat!


Slakta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar