Kramfors

Kramfors

lördag 19 december 2020

Elvis 14 år

 

 Idag den 19 december fyller min fina och trogna vän Elvis 14 år. Han har funnits vid min sida sen han var 8 veckor gammal. Jag är så otroligt glad och tacksam över alla dessa år med Elvis och att han fortfarande är med, trots att han är  gammal och har olika krämpor. 
Grattis älskade Elvis! Du betyder så mycket för mig. 

För några dagar sedan kom ett paket med denna fina tavla på Elvis som min syster Linda har målat. Jag är så otroligt glad för tavlan och jag tycker verkligen att Linda har lyckats fånga hans personlighetsdrag. Man ser verkligen att det är Elvis. 
Tack bästa syster yster för tavlan. Den betyder jättemycket för mig.

Idag blir det paket till både Elvis och Nemo. Det blir ju orättvist att ge bara till Elvis. Jag har slagit in var sitt hundben till dem som jag vet att de tycker om. 

Nu vill jag önska dig som läser min blogg en riktigt god jul och ett gott nytt år. Jag vill dela några bilder på pojkarna som jag har tagit som var tänkt att bli julkort, men programmet som Micke skulle använda på datorn för att göra julkort fungerar inte, så i år blir det nog inga kort i brevlådan utan det får bli så här digitalt istället. Inte lika kul, men bättre än inget. 
God jul på er! 



 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar