Kramfors

Kramfors

lördag 31 oktober 2020

Shopping i Visby mm

 

Igår var jag och Micke med Nemo till Visby. Nemo hade tid hos veterinären för ett års vaccinationssprutan och kloklippning. Allt gick jättebra. Vi bad veterinären att känna på Nemos kulor ifall båda har fallit ner, och det hade de. Vi ville veta det eftersom det finns en kvinna som vill para sin tik med Nemo nästa höst. Hon har också en powder puff. Vi vill jättegärna ta valpar på Nemo vi vet bara inte hur vi ska få råd till alla undersökningar som måste göras innan en parning. Det är höfter som ska röntgas och han ska ögonlysas. Jag hoppas verkligen att vi kan få råd med det. 

Min brorson Noah fyller år snart så vi passade på att köpa en present till honom. Jag glömde ta kort på själva presenten innan jag slog in den, men det är en brandbil. Vi shoppade julklappar till min systers barn också. 

Det verkar ha blivit nåt fel på den här sidan. Den bara fladdrar och hoppar  när jag skriver så jag avslutar här



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar