Kramfors

Kramfors

söndag 19 december 2021

Skulle ha fyllt 15 år idag

 

Idag skulle Elvis ha fyllt 15 år. Saknaden är så otroligt stor och den blir bara större och mer påtaglig för varje dag. Vi har ju vår älskade Nemo och det är jag otroligt glad och tacksam för att vi har, för utan honom tror jag faktiskt inte att jag hade fixat tomheten och saknaden efter Elvis. Nemo fyller ut tomrummet bra, men Nemo är Nemo och Elvis är Elvis. Två helt olika individer som båda är fantastiska på sitt vis. 

En sån här dag då det är Elvis födelsedag så blir saknaden ännu större och svårare. Men vi fick nästan 15 år tillsammans och det är jag så oerhört tacksam för. Han var jättesjuk på slutet och det fanns inget annat att göra än att låta honom somna in. 

Som sagt så har vi ju vår Nemo nu som ger sån glädje. Jag har gjort ett julkort på Nemo och med det vill jag önska du som läser min blogg en riktigt God jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar