Kramfors

Kramfors

onsdag 29 februari 2012

Våga vara dig själv!

Jag följer serien Mot alla odds som går på svt. Det är så bra!Tråkigt att Dennis och Leif blev tvungna att avbryta, men nu hejar jag på dom som är kvar. Dom är så grymt duktiga och jag blir så imponerad av det dom gör. Men jag har kommit fram till att det skulle inte vara nåt för mig. Tyvärr så tror jag att det skulle bli för jobbigt för mitt hjärta med den värmen och att gå så mycket. Dessutom tror jag inte hjärtsjuka får vara med. Jag får försöka hitta nåt annat äventyr och något annat som blir en utmaning för mig. Men alla deltagarna i Mot alla odds är stora inspirations källor för mig. Jag blir så inspirerad av det dom gör och jag tror att detta program kommer att ändra synen på oss handikappade hos många.

För övrigt står det stilla just nu med vår planering om flytt. Vi funderar på att flytta upp till norrland igen, men det är mycket som ska stämma för att det ska bli av. Micke behöver jobb, vi behöver en lägenhet och vi behöver pengar. Vi får se hur det blir. Det ser mörkt ut just nu, men jag är inte orolig för det. Är det meningen att vi ska flytta, så kommer det lösa sig, det tror jag.

En sak till: Våga vara dig själv! Det är tufft att försöka passa in i ett samhälle som är uppbyggt på att man ska vara perfekt. Skit i vad folk säger om dig och våga vara den du är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar