Kramfors

Kramfors

måndag 21 juli 2014

Lars & Mari's bröllop


I lördags gifte sig Mickes syster Mari med Lars. De har varit ihop i 30 år och finare sätt att fira det genom att gifta sig finns väl inte. De gifte sig i Norrfällsviken. 

Regina och Samuel kom till oss i onsdags. I fredags åkte vi till Norrfällsviken där bi hade hyrt en stuga över helgen. 


Frukost vid stugan. 


Jag och Elvis gick varje morgon till en vacker utsiktsplats medan de andra sov. 


Hela helgen gick i kärlekens tecken, tycker jag. Här är Regina och Samuel som visar sin kärlek till varandra. 


Regina och Samuel. 

Jag har så många bilder från helgen i Norrfällsviken så det är svårt att välja bilder. Men nu åter till vigseln och bröllopet. 


Regina ville ha håret uppsatt i typ en knut och hon ville att jag skulle göra det. Jag är inte särskilt duktig på fina frisyrer, men jag tycker jag fick till den bra. 


Inne i kapellet



Lyckliga och nygifta


Lars och Mari's barn Jens och Linda. 


Jens och Linda med sina respektive Ann-Louise och Jocke. 


Bordsplasering


Förrätt: Ceviche som är Lax, avokado, lime, mango, koriander och tunnbröd. 


Varmrätten var tre variationer på kalv som serverades med potatis och parmesanpaj. 

Desserten var Tiramisu som jag inte har någon bild eller beskrivning på, men den var väldigt god. 


Tårta



Bröllpsvals. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar