Kramfors

Kramfors

måndag 28 juli 2014

Sommar bilder

Det är ju inte riktigt klokt vad varmt det är nu! Det har varit över 30 grader i flera dagar nu. Idag är det något lägre men det ligger bara strax under 30. Jag blir så trött och slut av denna värme. Har legat väldigt mycket och fläkten som jag har fått låna av svärmor går på högvarv. 
Idag vaknade jag och såg inte glimten av någon sol, och när jag gick morgonrundan med Elvis började det att duggregna. Jag blev så klart glad och passade på att ta en runda med mina stavar (stavgång). Det har jag inte kunnat göra under hela Juli pga värmen. Det kändes så skönt att äntligen kunna träna igen. 


Jag blev så glad då jag såg detta på tv i morse. Men regnet har inte kommit hit till Kramfors. Alla andra värkar ha fått regn men inte vi. Men det kommer väl. 


Resorb vätskeersättning har varit livsnödvändig för mig de här dagarna. 


Stackars Elvis har också det jobbigt i värmen. 


Här kommer lite bilder från Norrfällsviken där vi var förra helgen.


Min dotters hund Alice tog sig ett bad


Alice älskar att bada


Skönt, sa Micke då Alice ruskade av sig efter badet.


Norrfällsviken 


Vid stugan som vi hyrde


Min fina dotter Regina och hennes pojkvän Samuel


Grönt är skönt! 

Ha en fortsatt trevlig sommar och njut du som kan. Jag tänker på er i södra Sverige som har drabbats av översvämning. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar