Kramfors

Kramfors

måndag 22 mars 2021

Mina pojkar ❤

 

Jag är så otroligt glad och tacksam över att jag har Elvis och Nemo i mitt liv. De är mina pojkar, eller finpojkarna, som jag brukar kalla dem för. Den här bilden tog jag idag då jag gick mitt på dagen promenaden. Jag brukar gå med dem en i taget men idag testade jag att gå med dem tillsammans och det gick bra. Elvis blev väldigt trött så längre promenader kan jag bara gå med Nemo.

En rolig händelse var att vi gick förbi ett hus och två personer som var i trädgården frågade lite om deras ras och sånt. De tyckte att de var väldigt fina och såg friska och välmående ut. Jag tackade och hoppades att Elvis inte skulle börja hosta 😄. 

Tänk att vi har Elvis kvar i livet än. Han som har gått igenom så mycket. Han är inne på sitt femtonde år. Helt otroligt! Alltså han blir 15 år detta år, i december. Hur sjukt är inte det?! 

Det finns en liten sjö här i Klintehamn som jag och Nemo brukar gå till. Jag tror det blir för långt för Elvis att gå dit så jag tar bara Nemo med mig. Det är så otroligt fint, lugnt och harmoniskt där. Det är både skog och vatten. Jag älskar att gå där, åtminstone under vintern och våren innan alla äckliga insekter har kommit fram. 

Ett annat ställe som jag och Nemo brukar gå är runt Warfsholm. Där är det också fint! Här om dagen var det dimma och jag tog några kort mot Warfsholm. Det kan vara riktigt fint med dimma.

Nu vill jag önska dig som läser detta en riktigt bra vecka. Var rädd om dig och ha det bäst! Vi syns snart igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar