Kramfors

Kramfors

fredag 4 juni 2021

Sommarens första utflykt

 

Igår följde jag med Britt-Mari och Annica på en dagsutflykt till Sudret. Södra Gotland kallas för Sudret. Vi var på olika ställen. Vägen mot Hoburg, om man tar vägen vid havet, är så otroligt vacker. Vi stannade och fotade efter vägen.

Så otroligt vackert. 

             Annica hittade en skön stol att sitta i.
                          En rostig ödla
Sudret har många olika typer av stenmurar. 

Jag kan verkligen rekomendera en utflykt till Södra Gotland. Fast det är klart, jag rekomenderar ju nästan allt på Gotland. Oavsett om du reser till Södra Gotland, Norra Gotland, Fårö, Stora karlsön eller vart du än reser på Gotland så är det otroligt vacker miljö. 

Ha en riktigt underbar sommar! Håll utkik här på bloggen. Det blir en spännande sommar för mig och min familj. Vi får besök av båda mina syskon med familjer och dessutom åker jag och Micke upp till Norrland i sommar. Ha det bäst! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar