Kramfors

Kramfors

lördag 29 maj 2021

Grillfest & mumsig glass

 

Firandet av min födelsedag fortsatte förra Lördagen. Först firade vi hos Lena den 20 Maj då jag fyller år och den 22 firade vi hemma hos Christina och Sten-Erik. Anledningen att vi delade upp det är för Coronan. Vi vill ju inte bli för många. 

Micke vid grillen hemma hos Christina & S-E.

Det var trevligt där och hundarna hade det jättekul. Där kan de ju springa lös eftersom det är inhägnat. Nemo bekantade ig med katten Felicia.
Nemo bekantar sig med Felicia.

Nemos favoritleksak hos Christina och Sten-Erik är grisen. Den hämtar han varje gång han är där och leker med den.
               Elvis njöt av dagen han med.

För några dagar sen gjorde jag glass. Det var superenkelt. Jag mosade bara ihop banan med mjölk och hällde upp i glassformar och sen in i frysen. Det var tänkt till mig men jag tyckte inte det blev så gott. En som älskade glassen var Nemo så han fick den, inte hela förstås. Jag avslutar min blogg här med att visa härliga bilder på Nemo då han äter glass. 




Ha det bäst och var rädd om dig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar