Kramfors

Kramfors

onsdag 13 juli 2022

Konsert & trädgårdsfika

 

Förra veckan var jag och Lena till Snäckan här i Klintehamn på konsert med Evelina Gard. Jag hade aldrig hört henne tidigare. Hon var jättebra! Hon sjöng väldigt blandat. Det var både gospel, Ted Gerdestad, Taube, Uno Svenningsson och egna skrivna låtar. Så bra! 


Igår var vi bjuden hem till Lena på trädgårdsfika. Hon hade bakat tårta, paj, bullar och kakor. Så mycket gott fanns det att välja mellan. Vi var ganska många där. Några från Pingstkyrkan i Visby, en granne till Lena och en äldre dam som faktiskt också heter Nordén i efternamn. Jag tror inte jag har träffat någon som heter så som inte är släkt med Micke. Det var första gången jag träffade någon utanför släkten med samma efternamn som mig. Trevligt var det där hos Lena, men idag känns det att jag träffade mycket folk. Jag är väldigt trött och har ont i huvudet. Även fast det är trevligt så blir det lite för mycket för mig. Men det är värt att må lite skit dagen efter. Jag kan ju inte bara sitta hemma i vår lilla lägenhet. Jag måste ju ut och träffa folk och göra något även fast jag blir sjuk dagen efter. 

Jag tänker faktiskt avsluta detta inlägg här. Känner att det tar för mycket på krafterna att skriva. Ha det bäst! Jag skriver igen när jag mår bättre. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar