Kramfors

Kramfors

onsdag 6 juli 2011

Lättklädd manekänguppvisning

Varmt, varmt, varmt...det är så otroligt varmt!! Men ibland är det bra med värme också. Det är roligare att hitta på saker att göra om det är soligt ute. Igår ringde jag Bim och frågade om hon vill följa med till stan som smakråd då jag ska handla kläder. Det ville hon jättegärna, och hon var faktiskt på väg in till stan, för hon hade en del att pyssla med där. Med tanke på denna värme som har varit nu en längre tid och fortfarande är, så behövde jag lite kläder för varma dagar. Det är jobbigt att gå med långbyxor då det är så här varmt, så jag köpte ett par snygga jeans shorts. Äntligen har jag ett par riktiga shorts!

Trots att jag är universums största badkruka, så köpte jag faktiskt badkläder. Alla vill ju bada då det är så här varmt (utom jag), och det är jobbigt att sitta på stranden i jeansbyxor och t-shirt, då man följer med vänner till stranden. Jag hittade en jättefin bikini, en svart, som jag kan ha då jag åker och solar och badar.

Jag har brist på långbyxor, så jag hittade ett par bruna byxor med fickor på sidan av benen. Det är typ en tights/ridbyxa och som är jättefin. Det fanns så mycket fint att köpa, men jag har ju inte råd att köpa allt som jag vill ha, men jag tycker ändå jag lyckades hitta bra kläder igår för inte så jättestor slant. Dyrast var jeans shortsen, men då är dom snygga också!

Efter att vi var på stan åkte vi till Hogrän och hälsade på Bims föräldrar. Bims syster med familj var också där, en riktigt trevlig familj. Vi fikade och pratade om dittan och dattan.

När jag kom hem hade jag en liten manekäng uppvisning för min man i mina nya kläder som jag hade köpt, bäst gillade han bikinin =)

Ha det bäst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar