Kramfors

Kramfors

onsdag 27 juli 2011

Ta vara på skatterna i ditt liv!


Min vackra dotter Regina


Ett Gutefår. Dom är vanliga här på Gotland.

Nu lyckades jag lägga in två bilder iaf. Det tidigare inlägget blev en kattastrof. Jag tror man måste lägga in alla bilder som man ska ha med på en gång och skriva sen, för att det ska fungera.

Jag känner mig glad och tacksam över att jag har min dotter här hos mig nu och att jag får bo i sån otroligt vacker miljö. Jag bor vid havet, på en ö, med Gutefår, klintar, raukar och allt tänkbart vackert. Visst är livet jobbigt många gånger, men om vi bara kan lära oss att se och uppskatta skatterna och stunder av guld, som faktiskt finns omkring oss, bara vi ser dem, då tror jag att livet blir lite mindre outhärdligt.

Kram till er alla som har det tufft just nu. Ta vara på skatterna i ditt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar