Kramfors

Kramfors

måndag 23 januari 2012

Norrlands drömmar

Hjälpes vad jag är trött på detta konstiga väder. Kan det inte bli vinter på riktigt! Detta tö och plask väder är så trist. Jag saknar norrland. Jag hoppas vi kan flytta upp dit snart, men det ser mörkt ut.

Igår var jag och Micke till kyrkan. Vi hade serveringen där. På kvällen var det filmkväll hemma hos oss. Bim, Christina, Yngve och Naemi kom. Det var trevligt och att det blev hos oss den här gången var lite extra trevligt...det var länge sen vi hade filmkväll hos oss. Yngve hade valt film, det blev Trollflöjten med regi av Ingmar Bergman. En opera, det har vi inte haft tidigare på våra filmkvällar.

Idag har jag gått min en timmes promenad med hunden och jag har kollat efter jobb åt Micke som han kan söka. Jag hittade några som jag har dragit ut. Jag hoppas han söker på dom, att det är nåt som han gillar.
Jag hoppas han får ett nytt jobb snart och att det blir uppe i norrland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar