Kramfors

Kramfors

söndag 16 mars 2014

Längesen

Nu har det gått över en vecka sen jag skrev sist. Jag har inte haft så mycket att skriva om, eller snarare har jag haft annat för mig, så det är ganska längesen nu som jag skrev.

Jag var hundvakt förra söndagen. Då var Rasmus här och det tyckte Elvis var roligt. Jag fick blommor av Rasmus Matte som tack för att jag varit hundvakt. 


Elvis har varit krasslig den här veckan. Han har varit lite hängig och haft ont i magen. Han har nästan inte ätit nåt på hela veckan. Igår kom jag på varför. Han har inte träffat sin kompis Bilbo på nästan två veckor för Bilbos Matte är bortrest. Vi brukar ju träffas i stort sett varje dag annars. Igår då jag var ute med Elvis så träffade vi Bilbo. Vi gjorde sällskap under promenaden och det första Elvis gör när vi kommer hem är att äta. 


Elvis som inte var så pigg i veckan. Matvägrade och sov mest. 

I går kväll hade vi bjudit hit Inga-Britt och Palle på middag. Jag gjorde lövbiff gratäng. Det var trevligt! 

Idag ska jag till kyrkan har jag tänkt. Ha en fin söndag du som läser min blogg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar