Kramfors

Kramfors

lördag 6 februari 2021

Nyklippt Elvis

 

Igår var vi till Zoomarket i Visby med Elvis för klippning. Så här såg han ut före klippningen. 
Så här blev han efter klippning.

Visst blev han fin! 
Han hade varit jätteduktig sa hon som klippte honom och det tog bara 1,5 timme med bad, fön och klippning. Både jag och Micke är jättenöjd över resultatet.

Det roliga var att när vi kom hem så kände inte Nemo igen honom. Han var på Elvis hela dagen och kvällen och försökte leka med honom, men Elvis blev bara arg på honom. Vi fick ha dem i var sitt rum tillslut. Nemo är fortfarande nyfiken och intresserad av Elvis idag men han har lugnat ner sig. Jag tror han har förstått nu att det är Elvis. 

Jag återkommer snart igen. Håll utkik här på bloggen. Det finns mycket att läsa i mitt arkiv också. Du kan nog hitta både goda recept, dikter som jag har skrivit och djupa och mindre djupa tankar från mig. 

Ha det bäst! 

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar