Kramfors

Kramfors

fredag 21 maj 2021

Vila i frid Lillemor

 

Igår fyllde jag 47 år. Det firade jag med några vänner genom att bjuda på grillat. Vi har ju ingen egen trädgård så vi var hemma hos Lena. Så snällt av henne att vi fick vara hos henne. Blommorna på bilden kom idag med blombud från Linda, Jocke och Emil. Så fin bukett! 

Min fina dotter Regina

Jag saknar min dotter Regina otroligt mycket. Som tur är finns telefon och vi pratar med varandra varje dag. Men vi ska ses i Juli uppe i Mellansel då vi ska fira Pappa som fyllde 70 i mars. Vi kunde ju inte åka dit då pga pandemin. Idag har jag bokat tid för vaccinering mot covid-19. Jag kommer att vara fullt vaccinerad innan vi åker upp till Norrland. 

 Det har varit en tuff vecka. Min kompis Lillemor i Kramfors dog förra veckan. Jag vill inte gå in på några detaljer för respekt för hennes anhöriga och andra som kände henne. Dessutom är det för jobbigt att skriva om. Det var så ledsamt och jag har varit och är fortfarande väldigt ledsen över att hon inte finns längre. Hon var en otroligt snäll och ärlig person. Hon hade två rottweiler och jag har ju mina två hundar så vi pratade väldigt mycket om hundar när vi pratade. Jag saknar henne! 
Vila i frid Lillemor! Vi syns i himlen ❤

Jag avslutar detta inlägg med en till bild på Regina. Det är så skönt att jag har henne och vi kan verkligen prata om allt med varandra. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar