Kramfors

Kramfors

lördag 21 maj 2022

Ny tatuering

 

Igår fyllde jag hela 48 år. Kära nån, snart är jag 50 år. Jag har fått massa fina presenter. Bland annat så hade Micke bokat tid hos en tatuerare här i Klintehamn till mig. Jag valde att göra två hjärtan som sitter ihop med hundarnas namn i. Jag blev jättenöjd! Jag tycker att Nemo och Mr Bean hör ihop, de är så bra vänner så denna tatuering tyckte jag passade bra. 

Jag har också fått en overall till Mr Bean i merinoull från Regina. Den passar perfekt. Han är jättefin i den. 

Jag måste få visa denna lite roliga och färgglada tröja som jag har köpt till Mr Bean. Det är glada och lite galna ostbågar på den 😄🤪, men han är väldigt fin i den också. 
Jag har också fått presentkort från min syster Linda på Zalando. Så där har jag varit och klickat hem tre par blusar och ett par träningsbyxor. Jag tänkte att byxorna blir perfekt att ha då jag är ute och går med hundarna. Dessutom har jag fått pengar och jag hade en födelsedagsinsamling på facebook till BRIS. Dit har några skänkt pengar. Jag är jättetacksam för det. Det finns så många barn som mår dåligt och jag vet att BRIS gör ett jättebra arbete. 

Den här helgen deltar jag och Nemo och Mr Bean i något som kallas agriapromenad. Agria skänker 10kr för varje deltagare till hundstallet. Man ska ha anmält sig tidigare, vilket jag har gjort och sen tar man en promenad med sin/sina hundar och fotar eller filmar det och lägger ut det på socialamedier och hashtaggar agriapromenad. Så kul att kunna bidra till något gott. 
Ikväll är vi bjudna på middag till Lena. Det blir kul. 

Det var allt för denna gång. Ha det bäst! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar