Kramfors

Kramfors

onsdag 31 augusti 2022

Slut på semestern

 

I måndags började Micke att jobba igen efter att ha haft semester i fyra veckor. Det är ganska skönt att komma tillbaka till sina rutiner igen. Rutiner som är vardag och som man innan semestern var så trött på. Nu är det skönt att komma tillbaka till lugnet. Vi har haft en helt fantastisk semester med besök av Regina och Samuel, Ullared och dagsutflykter. Men nu är vi tillbaka till vardagen igen och det känns bra.

Igår kväll tog jag och Lena en kvällspromenad på Vivesholm med hundarna. Bilden ovan tog jag där då. Det var så fin kväll. 

Vi fick sällskap av några kor som var nyfikna på oss. Nemo och Mr Bean skötte sig bra. Jag tror Mr Bean blev lite rädd för dem. När vi hade gått förbi korna så vänder sig Mr Bean sig om mot dem och försöker få fram ett voff, men rösten skar sig. Stackarn, inte lätt att vara liten och rädd och samtidigt försöka vara kaxig. 

I Söndags var jag och Micke på Gudstjänst i Pingstkyrkan i Visby. De har ingen pastor men i söndags var det en kvinna som heter Helen Davidsson som var där och provpredikade. Jag hoppas de anställer henne. Hon verkar vara bra. Jag fick bra intryck av henne. 
I måndags startade vi upp hemgruppen igen efter ett väldigt långt uppehåll. Vi var hos Yngve och Naemi. Jag har saknat hemgruppen. Så det känns skönt att den är igång igen. 

Det var allt för denna gång! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar