Kramfors

Kramfors

tisdag 18 juni 2013

Är du oäten?



Den här sången som Tomas Ledin sjunger på ångermanländska tycker jag är så varm och fin, så jag vill dela den här i bloggen.

För dig som följer hur det går för Elvis, kan jag berätta att han tål inte antibiotikan. Han kräks. Det är ju väldigt allvarligt, eftersom antibiotika är det enda botemedlet mot anaplasma. Nu ska vi prova att köra utan antibiotika tills på torsdag, och då ska jag prata med veterinären igen och vi ska göra en ny plan. Anledningen att han ska vara utan antibiotika är för att få ur det ur kroppen. Sen kanske vi delar upp dosen på flera gånger under dagen istället för att ta allt på morgonen, eller prova en ny antibiotika. Vi får se vad veterinären säger på torsdag.

Jag vet inte om jag kommer att skriva mer här innan midsommar, så därför vill jag önska dig som läser min blogg en riktigt trevlig midsommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar