Kramfors

Kramfors

söndag 2 juni 2013

Big Bang

Igår kväll åkte jag, Micke och Ann-Marie till Ullånger och lyssnade på Simon Ådahl. Det var riktigt bra! Äntligen ett kvällsmöte som jag orkar hålla mig vaken på ;-)

Simon spelade låtar från sin nya skiva Big Bang. Min favoritlåt är "Jag tror inte på Simon Ådahl". Ja, ni fattar ju själva..med såna sångtitlar och Big Bang som namn på sin skiva, så är den inte tråkig :-)
Jag och Micke köpte skivan.

Idag ska vi, åtminstone jag, till Pingstkyrkan här i Kramfors. Vi ska väl städa lite också. I morgon ska vi ha Rasmus, så då är det ju bra om det är någorlunda städat här hemma. "Men är inte Rasmus en hund?",undrar du nu, du som har läst min blogg tidigare. Jo, det är han, men hundar har oftast ägare. Hon ska ju hämta och lämna Rasmus, och sen kanske hon vill ha lite fika. Det hoppas jag på att hon vill.

Men nu orkar inte jag blogga mer. Jag lägger ut en bild på Simon Ådahl som jag tog igår. Jag rekommenderar verkligen dig att köpa hans skiva Big Bang. Ha det bäst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar