Kramfors

Kramfors

måndag 20 januari 2014

Promenader & H Weichbrodt

Jag har haft en sån härlig helg. I lördags gick jag och Elvis en långpromenad med våra vänner. Hunden Milo och hans Husse följde också med. 


Bilbo, Elvis och Milo på promenad. 


Dax för godis.


Milo efter att ha busat i snön. 

Den här veckan har vi haft en ekumenisk bönevecka. Vi hade en präst som heter Hans Weichbrodt, som bland annat är känd från kristna tv-kanaler, som var här och talade. I lördags var han i Pingstkyrkan och talade. Det var första gången som jag hörde honom. Han är mycket duktig på att predika och lättsam att lyssna på. 


Hans Weichbrodt i Pingstkyrkan i Kramfors. 

I söndags var det mässa i Mariakapellet. Jag var där och det var smockfullt med folk. Platserna räckte inte till så man fick ställa ut extra stolar. Det var mycket folk i Pingstkyrkan också när Hans Weichbrodt var där. 


Jag satt på kyrkbänken näst längst bak så att få några fina bilder med mobilkameran kunde jag ju glömma. Fotade iaf den här. Den blev suddig, men fin ändå. 


Utanför kapellet gick det bättre. Tog några fina bilder av stora kyrkan. 



Nu blir det frukost för mig. Havregrynsgröt med fiber och lingonsylt är gott. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar