Kramfors

Kramfors

torsdag 16 januari 2014

Vintertider hej hej vintertider

Nu ser det ut som om vintern har kommit på riktigt. Bättre sent än aldrig, som man brukar säga. Min hund Elvis är inte lika förtjust som jag över kylan. Han ligger helst hemma under en filt då det är uppåt -20 grader ute. 


Elvis värmer sig under filten efter en promenad i kylan. 

Jag tog en promenad själv, utan Elvis, nu idag. Det blev en liten fotorunda med vintermotiv. 


Det är så fint med snö. 








I det här huset, de två fönstren längst upp till höger, var min och Mickes första gemensamma lägenhet. 


Elvis med kompisen Bilbo på promenad här om dagen. 


Frosten på fönstret kan vara väldigt vackert, som här. 


Och här. 

Så, det var lite vinterbilder som jag har tagit. Hoppas du uppskattar vintern lika mycket som jag gör. Annars kan jag ju trösta dig med att årets vinter blir nog kort med tanke på att den kom så sent. Snart är det sommar igen! 

Ha det bäst och ta det lugnt på vägarna, du som kör bil och i pulkbacken, du som är där :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar