Kramfors

Kramfors

tisdag 4 februari 2014

Sånt är livet!

Goddagens! Det har väl inte hänt så jättemycket sen sist jag skrev. Livet rullar på liksom. Jag tar mina dagliga promenader med mina vänner, besöker kyrkan då och då och annat som hör livet till. Det blir lite gott och blandat i detta blogginlägg, för sånt är livet. 

Jag vill börja med att visa några bilder som jag tog under en av mina promenader. Jag tycker det var så fint med istapparna som såg ut som kristallspiror. De var mycket fina i verkligheten. Det är svårt att ge en rättvis bild av dem då jag bara fotar med min mobilkamera. 



Jag tänker på en kristallkrona då jag ser de här fina istapparna. 

I fredags var jag och Micke till Sundsvall, för jag hade tid på sjukhuset där. Jag skulle röntga en tand. Jag har en visdomstand under en annan visdomstand och därför skulle jag röntgas så de exakt ser hur det ser ut. I morgon ska jag till käkkirurgiska kliniken, även det är på Sundsvalls sjukhus. Jag antar att de ska ta bort den då. 

I fredags stannade vi av på Ikea i Birsta, på hemvägen. Vi gick runt där på Ikea och tittade, men vi köpte inget. 
Eller, jo...vi åt på Ikeas restaurang. 


Deras räkmacka är så god, så sån fick det bli för mig. 

Natten till söndag, den här veckan, kommer min dotter Regina. Det var längesen vi träffades, så det ska bli kul. Tyvärr så har hon bara möjlighet att stanna tills på torsdag. Det blir väldigt kort stund jag får träffa henne. Torsdag går ju bort kan man ju säga, eftersom hon åker hem då och åker på morgonen. 
Men fyra dagar tillsammans är ju bättre än inga dagar alls. Det gäller att tänka positivt. 

Vill visa en söt bild på Elvis också. Den tog jag igår kväll. Han ligger och kramar sin anka. 


Ha det bäst och tack för att du tog dig tid att läsa min blogg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar