Kramfors

Kramfors

lördag 8 augusti 2020

20 år som par med utflykt till Fårö

Idag åkte jag och Micke till Fårö. I år är det 20 år sedan som jag och Micke träffades och blev ett par, så det firade vi idag med att ta en dagstur till Fårö. Det är egentligen den 27 maj för 20 år sedan som vi blev ett par, men vi har haft fullt upp med flytten till Gotland, så vi firar idag istället.

Först åkte vi till gamla hamn på Fårö där min favoritrauk hunden finns. Har du inte besökt gamla hamn på Fårö och sett hunden där så borde du göra det.
Min favorit rauk hunden

Raukområdet i gamla hamn på Fårö.

Vi stannade av vid raukområdet Digerhuvud men jag glömde att ta kort där till bloggen. Det är också ett ställe jag varmt kan rekommendera. 

Sedan åkte vi vidare till en annan hamn där det fanns en camping. Det fanns en stenstrand där som någon eller några har byggt fina torn av stenar. Det var rätt så häftigt att se. Hela stranden var full med stentorn. 

Stenstranden

Ett av de häftiga tornen av stenar

Stenstranden 

Sudersand

Sedan åkte vi till den populära badstranden Sudersand. Där var det mycket folk.



Mycket med folk på Sudersand




Vi avslutade med en god middag innan vi åkte hem igen. Jag tog en räksallad och Micke tog spagetti och köttfärssås. 

Hundarna har varit med Britt-Mari hos Christina och Sten-Erik hela dagen. Det är jättevarmt idag och vi har ingen fungerande fläkt i bilen så det hade blivit för varmt för hundarna. 

Tack för att du tittade in på min blogg. Välkommen åter!

Ha det bäst! 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar