Kramfors

Kramfors

onsdag 23 september 2020

Mammas 70-års fest

 


I helgen var vi upp till Mellansel för att fira mamma som har fyllt 70 år. 
Först åkte vi till Kramfors och överraskade Mickes syster som fyllde år den dagen. Ingen i Mickes släkt visste att vi skulle komma, så de blev väldigt överraskade. Men vi stannade bara en kort stund i Kramfors innan vi åkte vidare till Mellansel. 

Slips och fluga var det som gällde på pojkarna på mammas fest.

Nästan alla var där. Desirée och Tindra var inte där. Men Linda, Peter och deras barn Till och Lovis var där. Jerry och Noah var också där. 

Noah och Lovis.

Till med Nemo och Elvis.

Vi syskon Jerry, jag och Linda bjöd på exotisk planka med kött och potatissallad till.

Jag och Linda bakade en jättegod chokladtårta.
Chokladtårta med hallongrädde som fyllning.

Det blev en väldigt kort tid uppe i Norrland. Vi reste dit på fredag och hem på Söndag. Nu har vi varit hemma i några dagar och jag har inte återhämtat mig än. Jag mår skit! Det beror ju på min hjärntrötthet som jag har efter min stroke. Jag blir lätt irriterad, kan inte tänka klart, orkar inte följa med i diskutioner och är väldigt trött.


Till och med hundarna är trötta efter Norrlandsresan. Här är Nemo dagen efter att vi hade kommit hem. 

Nu orkar jag inte skriva mer. 
Ha det bäst! 


 

 

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar