Kramfors

Kramfors

söndag 6 september 2020

Sommarminnen


Hösten är här! Eftersom jag älskar hösten så känns det jättebra för mig att den äntligen är här. Jag har haft en jättebra sommar. Jag vill dela några av mina sommarminnen med dig. Jag kommer inte visa foton med mina vänner eftersom jag vill fråga dem om lov först och det har jag inte gjort. 

Jag börjar med den översta bilden som är på små kycklingar. Christina och Sten-Erik har skaffat kycklingar och jag och Micke var dit i torsdags och tittade på dem. Åtta stycken små söta kycklingar blev det. Det är en värmelampa ovanför dem så det är därför bilden är så röd. 

Nemos första möte med kor är ett roligt minne. 

Kor går ju fritt på kovik så det är inte ovanligt att man möter dem då man är ute och går där.

Hundpromenader med vänner har det blivit många av i sommar. Jag visar denna bild för här ser man ju bara ryggen på dem och det kan väl inte göra något, tycker jag. 

Sommarens fantastiska solnedgångar är ju ett fint minne. 

Här är en till solnedgång. Det är i Ekstakusten då jag var där och grillade en kväll med Lena, Christina, Sten-Erik, Kajsa och hennes föräldrar. 


Fantastiska Ekstakusten! 

Här är en bild på Elvis, Nemo och Ide-Fix längst bort. Jag och Britt-Mari var där med hundarna. Britt-Mari badade medans jag vaktade hundarna. Jag gillar inte att bada så jag hade inget emot att vara kvar på land. 


Jag skulle kunna visa många bilder till men då blir nog detta inlägg så tråkigt och för långt. Bilder från Fårö finns det ju redan ett inlägg om som du hittar i arkivet. Jag avslutar med dessa fina sommarbilder på Elvis och Nemo. Kanske blir det fler bilder i ett annat inlägg.

Ha det bäst! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar