Kramfors

Kramfors

fredag 25 september 2020

Södra hällarna Visby

 

I onsdags var jag och Micke in till Visby med hundarna. Båda är svåra att klippa klorna på så vi lämnade in dem till en veterinärklinik som klippte klorna på dem. Det gick jättebra, så där ska vi lämna in dem fler gånger. 

Det finns en plats i Visby som kallas för Södra hällarna. När vi bodde på Gotland förra gången gick jag ofta där med Elvis. Det är en fantastisk plats att gå på. Det är nog minst tio år sedan som jag gick där med Elvis, men jag tror att han kände igen sig. Han njöt minst lika mycket som jag av att gå där när vi gick där i onsdags. 

Elvis på södra hällarna

Fina Elvis ❤

Fantastiska vyer på hällarna

Som belöning för att de hade varit duktiga med kloklippning hos veterinären, så tog vi Elvis och Nemo till ett hundcafé i Visby. De fick var sin hundköttbulle. Nemo hade ingen ro i kroppen utan han tjöt, gnällde, skrek och for överallt. Han åt åtminstone upp sin köttbulle, men sen fick Micke gå ut med honom för han störde så mycket. Inga fler gånger på hundcafé för honom i alla fall. 

Igår var vi och hälsade på Christina och Sten-Erik. Deras kycklingar har blivit så mycket större än sist vi var där. Nemo spanade in dem ordentligt. 

Titta så stor kycklingarna har blivit. 

Jag avslutar här och önskar dig en riktigt fin och trevlig helg. Var rädd om dig och du vet väl om att du är värdefull.  












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar