Kramfors

Kramfors

fredag 15 januari 2021

Norrandskänsla

 

I morse då jag klev utanför dörren fick jag norrlandskänsla när jag såg all snö som har kommit. Tänk att vi fick vinter här på ön. Jag hade typ gett upp om en vinter. 
Jag och Nemo tog en promenad runt Warfsholm. Det är så fint och avkopplande att gå där. 
Mysigt eller hur! 
Det blir mest bilder i detta inlägg. 
Jag har inte så mycket att skriva om kust nu, men det kommer. Men idag får ni ta del av min glädje över snön som har kommit.
Både Elvis och Nemo gillar snön och Nemo är så fin i sin tjocktröja. 

Jag vill avsluta med en bild på Nemo då han tidigare i dag tjuvkikar på grannen då han skottar snö.
Jag kommer med ett nytt inlägg snart. Kanske om nån vecka. Tills dess ha det bäst. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar