Kramfors

Kramfors

onsdag 27 januari 2021

Pressenter i tid & otid

 


Jag hade tänkt skriva tidigare men jag har inte mått så bra. Jag har haft yrsel, huvudvärk och hjärtklappning väldigt ofta som har gjort att jag har kommit efter med mycket. Men nu skriver jag. 

Jag vill börja med att visa en jättefin klänning som vi har köpt till min brorsdotter Tindra. Vi beställde den i julklapp till henne men den julklappen kom aldrig fram, så vi har beställt en ny som vi har skickat iväg. Jag hoppas verkligen att den kommer fram denna gång. Tindra älskar Pippi och klänningar så jag tyckte denna julklapp passar henne bra.

Den 26 Februari fyller min man Micke år. Till honom har jag beställt ett blyertsporträtt av Nemo. Jag tycker den blev jättefin. Trotts att det är en månad kvar tills han fyller år så har han redan fått den. Jag hade ingen plats för den i min garderob och jag vet inte vart jag ska gömma den, så därför fick han den redan nu. 
Tindras paket kommer en månad för sent och Mickes en månad för tidigt. Snacka om att ge pressenter i tid och otid. 

Här ser du fotot som konstnären har ritat av Nemo ifrån. Visst är hon duktig!?
Gå gärna in på hennes Instagram och kolla på hennes bilder. Adressen ser du på lappen vid porträttet. 

Jag vill avsluta med en bild på Elvis och Nemo då de sitter i köket och tittar ut genom fönstret. De väntade på att Husse skulle komma hem från jobbet. Elvis är gammal och stel och kan inte hoppa upp själv, så han fick jag lyfta upp. 
Jag kommer snart tillbaka med ett nytt blogginlägg. Jag vet inte när, men jag tror det blir om nån vecka. Jag ska försöka skärpa mig och blogga lite oftare. 
Ha det bäst! 





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar