Kramfors

Kramfors

lördag 17 juli 2021

Vivesholm

 

Det kan hända att jag har skrivit och visat bilder från Vivesholm nån gång tidigare, men jag älskar den platsen. Jag har många platser här på Gotland som jag älskar och Vivesholm är en av dem. 

För några dagar sen tog jag och Micke en promenad med Nemo på Vivesholm. Jag vill så klart visa några av mina foton som jag tog där. Jag älskar att fotografera, även fast jag är långt ifrån ett proffs. Jag är mer en amatörfotograf men det fungerar ju bra det också 🙂.

Nemo var så duktig och skällde inte på fåren som gick där. Han tittade bara nyfiket på dem. 

Så mysigt att gå där och att det är nyfikna får som följer efter och undrar vilka vi är. 

Om du är på Gotland någon gång så ta gärna en promenad på Vivesholm, jag tror inte du kommer att ångra dig.
Avslutar med en bild på mig i mina nya solglasögon och min hatt 😎.

Ta hand om dig och kom ihåg att du är älskad och värdefull.

Snart bär det av till Norrland så håll utkik på min blogg. Tack för att du tittade in hos mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar