Kramfors

Kramfors

onsdag 28 juli 2021

Pappas 70-års fest

 

Nu kommer andra delen av min Norrlandsvistelse. Vi var först i Norrfällsviken/Kramfors, om det kan du läsa om i mitt förra inlägg. Sedan åkte vi till Mellansel där jag är uppväxt. Pappa fyllde 70år  i Mars, men på grund av Corona så kunde vi inte åka upp då. Därför blev det ett stort sommarkalas istället. Bilden här ovan är det Pappa och Mamma. 

Vi var många på festen. Jerry och Dessirée med Noah och Tindra kom, lika så Linda, Peter, Till och Lovis. Det som jag uppskattade mest var att Regina och Samuel också kom. Jag har inte träffat dem sedan december 2019. Regina är min dotter, ifall nu någon inte vet det.

Samuel och Regina på Pappas 70 års fest.

Reginas hund Birk var också med. Vi vet inte om Nemo och Birk fungerar ihop. De har ju aldrig träffats, så vi såg till att inte ha dem tillsammans. 

Regina med sina kusiner Noah,Lovis, Tindra och Till. Jag tror faktiskt inte att Regina har träffat alla sina kusiner på min sida samtidigt. Hon har träffat dem alla men inte samtidigt. 

Kusinerna Lovis och Tindra. 


Vi gick ihop och bjöd mamma och pappa på exotisk planka. Det är så otroligt gott. 

Vi tog en härlig kvällspromenad i Mellansel. Det enda jobbiga var att det var så otroligt mycket mygg, men det hör ju Norrland till. 
Mamma gömde sig i skogen då Birk inte såg och sedan fick han söka henne. Han hittade henne på en gång. Han är så duktig! 

Hoppas du gillar mina bilder och att läsa min blogg. Tack för att du tittade in hos mig! 
Ha det bäst! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar