Kramfors

Kramfors

lördag 2 april 2022

Ny telefon

 

Jag måste få visa denna bild som jag lyckades ta på Nemo och Mr Bean. De sitter så fint. Fast jag höll ju en godis i handen 😊. Jag tog den med min nya mobil. Min förra mobil har jag nog haft i fem år, så den började lägga av. Det gick inte att svara då någon ringde och massa annat konstigt den hade för sig. Jag är ju universums mest otekniska människa som finns, så det tar lite tid för mig att lära mig något nytt. Förra telefonen var en Samsung och nu har jag en IPhone. Den jag har nu är lättare än den andra, tycker jag. Fast mycket har ju hänt inom det tekniska på mobilen på fem år, så mycket är nytt för mig. Jag visste till exempel inte att man inte gör Utah för hörlurar längre på de nya mobilerna. Jag letade länge vart jag skulle stoppa in sladden till hörlurarna 🤣. Ja du förstår kanske nu vilken nivå min kunskap inom teknik ligger på ☺️.

Jag har inte så många foton i min nya mobil, så det får bli den jag började detta inlägg med. Den får räcka. 

Jag passade på att klippa mig när jag var i Visby. Jag tog en dropp in tid. Jag trivs inte då håret blir för långt. Mitt hår gick över mitten på ryggen, så det var rätt så långt. Nu klippte jag så det slutar en bra bit ovanför axlarna och jag trivs jättebra med det. Jag försökte fota för att visa här på bloggen, men jag såg inte riktigt klok ut, så du får klara dig utan bild. Jag förstår inte varför jag blir så vindögd på foton som jag tar själv på mig. Är jag alltid så vindögd?

Nåja, nu ska jag se om jag klarar av att posta detta inlägg. 

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar