Kramfors

Kramfors

söndag 26 juni 2022

Midsommar 2022

 



Haha, inte var det lätt att fota pojkarna inför midsommar 🤣. Jag som hade köpt fina blomband till dem, men de tyckte inte det var roligt att bli fotade med blommor på huvudet. Nemo blev ju lite söt men Mr Bean såg ut som om han tänkte: ”vad i hela friden har hon tagit på mig för något?!” 😄.

Micke har jobbat hela midsommar. Han slutade kl fyra på eftermiddagen på midsommarafton och då beställde vi pizza, det var gott! 
På midsommardagen var det tänkt att vi skulle grilla med vår vaktmästare och andra grannar, men vaktis blev sjuk så det blev inställt. Men det gick bra att vara hemma också. Det är sjukt varmt och det har det varit i flera dagar. Idag ska det bli 30 grader varmt. Jag har en liten ac som man fyller med vatten och is och den är min räddning nu när det är så här varmt. 
Nemo tycker också att värmen är jobbig, så jag har klippt ner honom ännu mer. Jag tycker det blev riktigt snyggt! 

Min systerdotter Lovis fyller snart år. Hon har önskat sig Barbie. Vi köpte en Barbie Kennel. Det är otroligt vad många olika teman det finns nu för Barbie. Förutom denna Barbie kennel så fanns det Barbie i rullstol, Barbie camping och Barbie i stallet. Vi tänkte köpa den med stallet men den kostade över 1000 kr och det var lite väl dyrt. Men jag tror hon kommer att tycka om denna. 

Nåja, det händer inte så jättemycket här. Flera av våra vänner är bortresta och ute är det för varmt att vara. Går bara ut på korta promenader med hundarna. Förutom promenader så är det glass, vätskeersättning, tv och min livsuppehållande apparat ac som gäller. 

Ha det bäst och var rädd om dig i värmen! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar