Kramfors

Kramfors

onsdag 6 april 2011

Regnig dag

Idag regnar det. Det gör inte så mycket, men det är typiskt att det regnar precis den dagen jag skulle till sjukhuset. Jag åkte in tidigt i morse med bussen, jag skulle vara där kl åtta. Sen gick jag från busstationen till sjukhuset, det tog 30 minuter att gå. På vägen dit regnade det inte, men då jag gick hem regnade det. Jag var genomblöt innan jag kom fram till södertorg. Där tog jag en fika på brödboden, medans jag väntade på bussen.

Ikväll ska jag in till Visby igen. Det är dax för hemgruppen igen. Den här gången är det Yngve och Naomi som håller i det. Det är mysigt med hemgruppen. Vi träffas, fikar, umgås och ber.

Snart är det påsk och då kommer min dotter hit. Hon tar med sig sin Golden retriver Alice, som blir första gången för mig som jag får träffa henne. Det ska bli spännande att se hur Elvis och hon går ihop, och jag hoppas att det blir bättre väder då, så det blir roligare att vara ute.

Nu ska jag ta en promenad med Elvis, innan jag gör iordning min lunch.

See you later!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar