Kramfors

Kramfors

måndag 25 april 2011

Påsken och veckan som gått.

Då är snart påsken slut. Sista dagen idag av alla påskdagar, ganska skönt, tycker jag. Den här påsken har varit jättelång. Tidigt i lördags åkte Regina hem till sin pappa. Det var tråkigt. Jag hade hoppats hon skulle bli här lite längre. Igår städade jag och Micke här hemma och sen åkte vi ut till nåt fint ställe med några vänner. Vi satt på stranden och tittade ut mot havet och karlsöarna. Det var så harmoniskt. På kvällen käkade vi påskmiddag ihop med våra vänner. Det blev en riktig påskmiddag med lammstek, lax, ägg, potatis mm.

Idag känns det i kroppen att man har varit igång i helgen. Jag är jätte trött och matt i hela kroppen, så idag blir det till att vila.

Måste få visa några bilder som jag har tagit under veckan som Regina och Alice har varit här.


                                   Alice sover i Reginas säng.



                                                 Regina och Alice.


                                            Alice leker med sitt hundben.



                                                   Och Elvis, min älskling.



                                                  Alice sitter i sin favoritstol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar