Kramfors

Kramfors

onsdag 26 december 2012

Julmys, Mom's chitchen & svärmors dröm

Vilken underbar jul! Kanske jag börjar gilla julen ändå, iaf om jularna är som denna så gillar jag julen. Allt har gått så bra och jag har känt mig harmonisk när vi suttit framför teven, ätit massvis med godis och små surrat med varandra. Det var mysigt!

Jag fick många paket. Jag fick pengar, Petra Marklunds skiva och av Regina och Samuel fick jag örhängen, rosa dessert glas, choklad nalle och en skylt att ha i köket som det står "Mammas kök" på, fast på engelska, typ "Mom's chitchen". Jag förstår engelska hyfsat, men att skriva på engelska är jag värdelös på. Jag har ingen aning om jag stavade rätt eller inte. Skylten är inne hos Regina och Samuel, och jag vill inte väcka dom, så jag kan inte kolla efter. Jag blev glad och nöjd över alla julklapparna.

Ikväll åker Regina & Samuel hem :-(
Det har varit otroligt trevligt att ha dom här. Synd bara att det dröjer nu innan Regina kommer nästa gång. Men jag måste säga att Regina har fått tag på en trevlig kille. En riktig svärmors dröm :-)

Här är en bild på Regina och Samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar