Kramfors

Kramfors

torsdag 6 december 2012

Ljusterapi

Idag är det inte lika kallt. Jag tror det var -15 grader när jag var ute. Jag gick på en foto tur idag och var ute ca 2 timmar. Jag tog inte med mig Elvis, för han fryser så lätt om små tassarna.

Jag gick efter Kramfors ån och upp mot Bruket. Jag fotade kapellet på Bruket och sen gick jag genom skogen. Det var så otroligt fint. Snacka om ljusterapi! Jag kände mig som flickan Lucy i Narnia, då hon kommer ut från klädskåpet för första gången, till landet Narnia. Det var verkligen Wow upplevelse. Det var så himla vackert och fint. Jag fotade jättemycket. Jag kan visa några bilder nu, men det blir lättare sen när jag har tillgång till den rätta datorn. Då kan jag visa fler bilder.

Micke jobbar för fullt. Kl är snart halv nio på kvällen och han har inte kommit hem än. Elvis har legat i soffan i vardagsrummet och tittat mot ytterdörren länge i kväll. Han väntar på att Husse ska komma hem.


Här kommer bilder! En bild på Elvis tittande mot ytterdörren och väntar på Husse, sen några vinterbilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar