Kramfors

Kramfors

onsdag 17 juli 2013

Min medaljhylla efter Rövarstigen

Nej då, jag har inte varit och rövat skatter, däremot har jag nått mitt mål på "Gå för hjärtat". Målet var ju att ta alla medaljer som går att få där och den sista fick man när man har gått 500 km. Det målet klarade jag igår och känner mig super nöjd med det. Är så glad att jag klarade det. Min medaljhylla för "Gå för hjärtat" ser du längre ner i min blogg. De två första medaljerna är inte med men den första fick man typ för att man började med appen och den andra efter 10 km.

Som jag har berättat tidigare så gör inte jag och Micke någon "riktig" semesterresa i år, utan vi nöjer oss med att göra dagsutflykter. I lördags åkte vi till Skule utanför Docksta och gick i skuleskogen. Våra vänner som vi var med till skulefestivalen rekommenderade oss att gå där. Vi hade aldrig gått där tidigare så det ville vi prova, och vi ångrade oss inte. Det var så mysigt att gå där. Vi gick efter en vandringsled som heter Rövarstigen. Den är inte så lång, bara 2 km, men det passade oss bra med tanke på att vår hund Elvis inte ska anstränga sig nu då han är sjuk.

Till helgen planerar vi att åka på en lite längre dagsutflykt, men väntar med att berätta vart. Det beror lite, eller ganska mycket, på vad det blir för väder.

Ha det bäst! Här kommer bilder från skuleskogen och min medaljhylla :-)
De är de enda medaljer jag har tagit i mitt liv, så jag är lite barnslig som vill visa dem :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar