Kramfors

Kramfors

torsdag 4 juli 2013

På banan igen!



Alla som känner mig vet att jag i vanliga fall inte är en kvällsmänniska. Jag vaknar vid halv fem och går och lägger mig mellan 19-21 i vanliga fall. Men den sista tiden nu har det varit omöjligt att somna på kvällarna. Jag är uppe till tolv-ett på natten och somnar ändå inte på ett bra tag. Det är faktiskt riktigt jobbigt och jag blir inte riktigt mig själv. Jag blir så fruktansvärt rastlös på kvällarna när det enda jag vill göra är att gå lägga mig, men skallen är pigg som en mega vitamintablett i brusform.

Igår såg det ut att bli lika dant, men jag lyckades faktiskt att somna innan klockan tolv, och det får jag väl se som ett framsteg. Jag vaknade i morse halv fem som vanligt och det kändes så bra. Den sista tiden har det hänt att jag har sovit till halv åtta på morgonen, vilket är sjukt länge för mig. Men idag vaknade jag halv fem och känner mig piggare än vad jag gjort på länge. Så nu är jag på banan igen och det är bara att hålla tummarna för att jag kan somna ikväll.

Idag fyller Mickes brorson Fabian 5 år, så ikväll blir det barnkalas :-)
Vi har inte köpt någon present än, men vi ska iväg och göra det då Micke kommer hem från jobbet.
Micke har varit hemma från jobbet i två dagar. Han har haft väldiga problem med ett öga en längre tid. Läkaren har inte tagit han på allvar tidigare, men nu sist han var dit så fick han en annan läkare och han skickade honom direkt till sjukhuset i Ö-vik. Där visade det sig att han har skadat hornhinnan, så nu måste han ta ögondroppar och hoppas på att det läker.

You tube klippet här ovan är Loreen. Jag är egentligen ingen Loreen fan, men detta är riktigt häftigt! Titta gärna på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar