Kramfors

Kramfors

söndag 15 december 2013

Firmafest på Hornöberget

Igår hade Mickes jobb firmafest med julbord. Naturligtvis fick de ta med sig sin fru/sambo. Det var gott och trevligt! 
Det blev ju nästan som en släktträff eftersom de flesta som jobbar där är släkt. 
Jag sätter ut lite bilder så får bilderna tala lite för sig själv. 


Högakustenbron som pepparkakshus :-)


Den goda maten. Extra glad blev jag över att de hade blana (messmör och grädde). 


Efterrätt! Tyvärr var det nötter i en del saker, tex i det som är på skeden, så det gav jag till Micke. ( är allergisk).


Mickes systerson Jens och hans flickvän Ann-Louise. 


Det blev dans också under kvällen. Jag dansade inget men Mickes syskon Mari och Patrik dansade loss. 


Alla dansstilar var välkomna :-)

Elvis fick vara hos Bojan och Bilbo under kvällen. När vi kom hem på natten så hade Bojan lämnat Elvis hemma hos oss, så han var hemma då vi kom hem. Skönt att ha fina vänner som ställer upp. Det hade blivit för länge annars för Elvis att vara själv. 

Kompisarna Bilbo och Elvis. Det här kortet togs i höstas då vi var till hälsostugan. 

Ha en trevlig helg kära du som läser min blogg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar