Kramfors

Kramfors

måndag 23 december 2013

Lilla julafton


I fredags fyllde min dotter Regina 18 år. Den här bilden var i tidningen bland nyfödda för 18 år sen. Tänk vad tiden har gått. Nu är hon nästan vuxen och självständig. Jag älskar henne så mycket. Det är så tråkigt att hon bor så långt bort, så det blir så sällan vi ses. 

I lördags åkte vi till mina föräldrar i Mellansel för att ha lilla julafton. Min syster Linda och hennes familj var också där. En glad överraskning var att min bror Jerry också kom. Jag hade inte hört nåt om att han skulle komma. Han hade ringt till mamma och pappa kvällen innan och sagt att han också kommer. Så han körde från Gävle och var med oss, det blev jag glad för. 


Min bror Jerry med min systerdotter Lovis. 


Min syster Linda och Lovis


Storebror Till håller i lilla Lovis


Jag med Till och Lovis. Vi skulle försöka sova en stund, det gick väl så där kan jag säga. Till gråter inte, jag vet inte om han låtsas ta kort eller om det är för blixten som han håller för ögonen. 


Jag måste få visa en bild på Lovis i sin fina Disney klänning som hennes mamma har sytt. Det var med Robin Hood motiv. Jättefin och passar bra som julklänning, tycker jag. Robin Hood går ju på julafton i Kalle Anka. 


Och en bild på Elvis som kämpade på bra i helgen. Han är ingen festnisse precis. Han tycker det är ganska jobbigt att vara borta. Han var jättetrött i bilen då vi åkte hem och vaknade inte ens då vi stannade bilen. 

Idag blir det en mellanlandningsdag då vi ska vila upp oss innan nästa festligheter, som är i morgon då det är julafton. Vi ska  vara hos Mickes mamma och hennes man Palle. Mickes syskon med familjer blir också där. 


Till er alla från mig...God jul! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar