Kramfors

Kramfors

onsdag 25 december 2013

Julafton

Ja, så var julaftonen över. Vi firade den hemma hos Mickes mamma och hennes man. Mickes syskon med familjer var också med. Sammanlagt var vi 13 personer, två hundar och en katt. Det var jättetrevligt på alla sätt och vis. Jag tänker inte skriva så mycket, utan jag visar bilder istället och skriver lite kort under varje bild. 


Jag och Micke köper bara julklappar till barnen och till min dotter förstås, som är 18. Men vi köpte en stor fruktkorg till Mickes mamma och hennes man Palle eftersom vi är där och firar jul. Nåt ska de ha för allt det har ordnat och fixat. Vi behöver ju bara komma dit och vräka i oss av allt det goda. Så vi kände att vi ville ge något till dem. Vi köpte en likadan till mina föräldrar när vi var hos dem och hade lilla julafton. 


Det blev en mysig jul med många tända ljus...


och Kalle Anka och hans vänner förstås. 


Det blev mycket av det goda, men då var det gott också.


Mer av det goda :-)


Elvis och Rasmus var julfina, fast Rasmus scarf syns inte för all päls. 


Och tomten kom i år med. 


Micke fick en T-shirt av sin mamma och Palle :-)


Mickes Brorsson Fabian fick en stickad kudde av sin mormor med sitt favorit hockeylags namn på, så klart. Jättefin kudde och vilket jobb hon måste ha lagt ner på att göra den. 


Fabians storebror Lucas fick också en kudde av sin mormor med sitt favorit hockeylag. Så fin den med! 

Nu ska jag fortsätta att njuta av julen och jag vill önska dig som läser detta en god fortsättning på julen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar