Kramfors

Kramfors

torsdag 10 april 2014

Mer från Östersund

Jag var ju hos min syster Linda och hennes familj i Östersund i helgen som var. Här kommer fler bilder därifrån. 


Till på sin trampbil som han har fått av sin mormor och morfar. 


Lilla Lovis sover tryggt och sött under promenaden som vi gjorde. 


Nyvaken :-)


Jag och Till ritade av våra händer. Den här hänger på vårt kylskåp nu. 


Min syster lånade min mobil för att titta på bilderna som jag har tagit. Då råkade hon ta ett kort av misstag, och det blev så här. Ganska fint tycker jag :-)


Till fick hög feber och sov ganska mycket. Vi slumrade till båda två i soffan. 


När jag kom hem till Kramfors väntade en mammasjuk vovve som hade saknat mig. Här myser han hos mig. Han har varit ovanligt klängig sen jag kom hem. De första dagarna ville han vara med mig hela tiden. 

Till helgen åker jag och Micke till Mellansel för att hälsa på mina föräldrar. 
Ha en trevlig helg du som läser min blogg. Ja, jag vet..det är bara torsdag än, men jag tror inte att jag kommer att skriva mer här innan helgen, så jag önskar trevlig helg redan nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar