Kramfors

Kramfors

söndag 6 april 2014

Mys i Östersund

Jag är just nu och hälsar på min syster och hennes familj i Östersund. Jag tog bussen hit i fredags och idag ska jag åka hem. Klockan är bara tio i sju på morgonen och alla sover ännu, så jag passar på att blogga lite under tiden. Det är väldigt dålig teckning här, så det återstår att se om jag får iväg det. Dela det till Facebook kan jag göra då jag kommer hem, om det inte fungerar nu. 

Jag tänker dela några bilder från helgen här i Östersund. 


Jag och Till roade oss en stund med att lägga pärlplattor i fredags. 


Sötnöten Lovis



Hon är så otroligt söt lilla Lovis! 


Matlagning pågår


"Hej jag heter Lovis..." Nästa generations rappare :-)


Å, lite gymnastik 


Jag och Till roade oss med att ta selfies 


Igår blev det grillning.


Det var jättegott! Mätta blev vi. Tyvärr blev Till sjuk igår så han orkade inte äta någon mat. Han fick feber och låg däckad i soffan. Men på kvällen var han lite piggare och orkade leka med sina bilar en stund. 


Här är min syster Linda med sina barn som leker. Men den här bilden togs i fredags, inte i går då Till var sjuk. 

Nu börjar de vakna uppe på övervåningen, så jag skriver mer då jag kommer hem. Kanske blir det fler bilder då.

Nu ska det bli spännande å se om det går att sända detta inlägg. 

Ha en skön söndag du som läser detta! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar