Kramfors

Kramfors

måndag 21 april 2014

Påsken


Då är det annandag påsk. Påsken är min favorithögtid. Kanske en aning lång, men annars en helt underbar högtid. Men nu ska det bli skönt med vardag igen. 


Elvis som påskpudel

 
Var det någon som kallade mig för kärring va?! 


I lördags så var det en manifestation på torget här i Kramfors mot att en kvinna som heter Rachel och hennes son Goodwin ska utvisas. Rachel's son Gabriel 9 år, dog i vintras då han blev påkörd på en parkering. Han blev begravd här i stan. Nu ska de utvisas fast de har dödshot på sig. Tragiskt tycker jag! Det kändes viktigt att demonstrera mot det. 

 
Rachel med sonen Goodwin och hennes döda son Gabriel (på bilden). 

Men nu ska jag njuta av det fina vädret. Ha en bra dag du som läser min blogg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar