Kramfors

Kramfors

söndag 11 maj 2014

4-års kalas


Igår var vi till Östersund och firade min systerson Till som har fyllt fyra år. 
Självklart var det Till själv som hade valt "temat" till kalaset. Det blev inget direkt tema, utan han valde det han tyckte om. Jag tror han är lik mig där :-)
Det kan vara svårt att hålla sig till ett tema när det finns så mycket fint och roligt. Bra smak har han också.
Tallrikarna (översta bilden) var glittriga, me like! 
På muggarna hade han sko tema


Skor ska det ju självklart vara på muggarna och moster håller med. 


Dödskalleballonger hade Till också valt. 

På servetterna var det bilar, men de glömde jag att ta kort på. 


Av oss fick Till en kokbok som han blev väldigt glad över. Han började genast bläddra i den och valde ut vilka maträtter han ville göra. 


Tårtan var god! 


Till blåste ut ljusen själv.


Gott fikabröd fick vi också. 

När vi kom hem igen så var jag så trött så jag somnade framför gladiatorerna och sov mig igenom hela melodifestivalen. Jag vaknade vid omröstningen, men gick då och la mig. Har sovit stenhårt hela natten. 

Ha en fin söndag! 

1 kommentar:

  1. Vilket roligt kalas!
    Och vilken fin jordgubbstårta.
    Jag gissar att den var jättegod.
    Ha en fin söndag :-)

    SvaraRadera