Kramfors

Kramfors

torsdag 8 maj 2014

Livet är en fest!

Ja, åtminstone kan man tro att livet är en fest så mycket festligheter som väntar mig den här våren och sommaren. Nu på lördag åker vi till Östersund och firar min systerson som har fyllt 4 år.

Den 24 ska jag ha min 40-års fest och i juni tar min älskade dotter Regina studenten. 


Jag är så otroligt stolt över Regina! I tre år har hon pluggat för att bli det hon vill jobba med, hundförare. Hennes dröm är att bli polis och jobba som hundförare inom polisen. Jag önskar verkligen all lycka i världen till henne med hennes drömmar och mål i livet. 

En annan trevlig festlighet kom med posten i går. 


Det ska bli bröllop i sommar och vi är bjudna. Vilka som ska gifta sig tänker jag inte berätta..tsi hi..eller hur nu prinsessan Madelene uttryckte sig då hon hade förlovat sig med sin Chris. Thi hi..eller nåt! 
Jag vet inte om detta brudpar vill att man skriver öppet om det på nätet så därför tänker jag låta dig som läser detta vara nyfiken..thi hi igen!!! :-)

Ja, livet är en fest..åtminstone denna vår och sommar. Ha en riktigt skön helg när den kommer. Jag avslutar med en bild på Bilbo och Elvis som jag tog nu under veckan. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar