Kramfors

Kramfors

söndag 18 maj 2014

Norrfällsviken



Igår åkte jag, Micke och Elvis till Norrfällsviken och hälsade på Mickes syster Mari i stugan. Lars såg vi bara lite som hastigast, för han spelade golf. 
Det är så otroligt fint i Norrfällsviken. Jag vill visa några foton därifrån som jag tog. 


Ugglan som satt i en liten gran på sommarstugetomten var ny för i år. Den går på batteri så på kvällen då det är mörkt lyser ögonen på den. 


Katten Gosan var lite skygg och gömde sig, men en tass kunde hon bjuda på. Ser ni den? 


Vi tog en promenad i den vackra naturen. Det blev en promenad med både strandpromenad, skogspromenad och efter golfbanan. 


På väg till stranden. 


En bild på mig


Stranden


På väg mot skogen. 


Tänk vad mossa kan vara vackert också. 


Min dotter ringde då vi gick genom skogen, så det blev inte så många kort därifrån. 


En del av golfbanan. 

Det var avkopplande att vara i Norrfällsviken. Idag har jag dammtorkat den stora bokhyllan i sovrummet, tvättat, träffat vänner och handlat saker för mitt 40-års kalas som är på lördag. Det känns skönt att göra bort såna saker i tid, så jag inte både ska städa, handla, fixa tårta mm dagen innan. Då skulle jag nog vara död sen. 

Men nu ska jag inte göra mer idag. Ha en bra vecka du som läser min blogg! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar